13 september 2008

Hello world

Jahaja, det var ett, skulle man kunna säga, långt tag sedan jag skrev ett inlägg på den här bloggen. Men nu gör jag det. Still alive and kicking, as they say...
Jag har, som ni läst i Marias inlägg, varit en (liten) del i det nya hästlivet med flytt, hökånkande och annat. Faktiskt riktigt trevligt.
Annars då? Jo, igår var jag och min gamle vän Anders ute i Skellefteås natt- och nöjesliv och tog oss några pilsner. Eller, det gjorde vi väl inte egentligen, vi tog oss några pilsner på kontoret till det värdshus som han driver här i stan. Därefter bröt vi oss in på en privat fest och höjde ljudnivån på den med ett antal decibel. Kändes som att det hade varit rätt lugnt där tills vi kom. :-)
Sedan tog vi oss ut i nöjesvimlet, men som den rutinerade person jag är intogs ingen alkohol efter klockan 23 på kvällen. Ett gott tips till alla som vill vara fräscha som en nyponros morgonen efter.
Ikväll är det Maria som tränar leverfunktionen och är på tjejfest. Om det är som det brukar på de festerna har de förmodligen väldigt trevligt.
Nä, nu ska jag ta det lugnt tills hon ringer efter sin privatchaufför för hemfärd.
/ Håkan

2 kommentarer:

Gurra sa...

Skämmes syster! Tvinga Håkan att sitta ofull en lördag för att ha chaufför. Du har ju hästen, aldrig hört att någon åkt dit för tömfylleri.

Anonym sa...

Hallå där, just upptäckt din blogg på Yahoo, och fann att det är riktigt häftigt. Jag ska se upp för Bryssel. Jag uppskattar om du håller skriva om detta ämne i framtiden. Massor av människor kommer att gynnas av ditt skrivande. Cheers!