28 november 2008

Veckan

I måndags kom jag hem, tågresan gick bra och jag var glad att jag inte flög med tanke på att snön påverkade trafiken mer i luften än på marken.
Tåget (SJ!!) var i tid både på ner- och uppvägen och ja... att resa med tåg är faktiskt väldigt trevligt.

Trevlig var förresten hela resan. Kvalitetstid tillsammans med mina föräldrar, min bror och Lotta, med vännerna i Uddevalla samt med min Lillasyster i Göteborg.
---> Intressant variant av skylt på Guldheden i Gbg.

Resten av veckan har flutit på fort.
Det har blivit vinter på riktigt. Mycket snö och massa kallt.
Jag har fortfarande inte satt täcke på Leo och dygnetruntutevistelsen gör att han allt mer börjar likna en mammut. :-D

Väldigt, väldigt skönt att det är fredag.

I morgon har vi kurs i akademiskt.
Längtar...

/Maria

Inga kommentarer: