15 juni 2009

Mer Lost än vanligt!

Jag gjorde en så vansinnigt barnslig grej i natt.
Ställde klockan på 03:00 för att stå upp och se det dubbelavsnitt av Lost jag missade förra tisdagen.
Allt för att jag vägrar ställa mig i ledet bland piraterna och ladda hem serier över nätet.
Allt för att jag vägrar byta ut VHS:en som numera bara fungerar varannan gång och inte är att lita på.
Allt för att jag inte vill missa ett endaste avsnitt av en fånig TV-serie som spårade ur efter de tre första avsnitten och nu är inne på säsong 5.

När avsnittena var slut var klockan 04:30. Väckaren ringde kl. 05:00
Att jag dessutom var korkad nog att somna denna halvtimme gjorde att jag var mer död än levande när det var dags att stiga upp.
Ett tillstånd som höll i sig till strax efter lunch.

Att jag ägnar mig åt obegåvade handlingar som ovanstående kan bara tyda på en enda sak.
Jag behöver semester!

Två tidiga morgnar kvar!

/Maria

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hehe.. inspelningsbar dvd är fina grejer! =)

Sara sa...

Du är ju helt fantastiskt! Du tar självspäkeri till helt nya höjder! :)
Å, jag längtar också tills din semester, för då får jag träffa dig! Kramar/Lillasyster