27 juli 2009

Inge mer häst...

Härmed kommer mina skriverier om Leo att försvinna från denna blogg.
Ja, kanske inte försvinna helt, han är en stor del av mitt liv så det slinker nog in ett och annat inlägg om honom här oxå.
Men hädanefter kommer jag att skriva mina hästanekdoter på Rosenryttarnas nya blogg.
Jag hoppas att ni som läser vår blogg fortsätter att läsa om oss och de andra i vårt gäng.
Länken till bloggen: Rosenryttarna

Så, detta inlägg handlar istället om en makalöst trevlig helg ute i Klubbviken, tillsammans med Tommy, Annika, Chatrine och Janne.
Klubbviken var nog det enda stället i hela Norrland som inte hade ihållande spöregn under helgen. Så, i mycket trevligt sällskap åkte vi ut till ön med båten Beata och hade en trevlig kväll med många skratt, god mat och lite dans på kvällen.

Lite bilder från helgen:
--->Håkan går ombord på Beata.
--->På väg ut mot Klubbviken.
--->Silverbesticken lämnades hemma.
---> Skäggig Håkan på förfest.
---> Söta små stugor vi bodde i...
---> ...som låg mycket nära vattnet.
---> Coola killen, mätt efter renfilé.
---> Kvällsutsikt från vår lilla stuga.

Maria

Inga kommentarer: