01 november 2009

Galoppbilder

Bilder från dagen. Sara fotade och fick fartfyllda bilder på Leo och mig som är svårt att få med en vanlig digitalkamera.
Tack Lillasyster! :-)

---> Hej, hej... vill du va med mig?

---> En ödmjuk uppsyn.

---> Uppvärmning.

---> Koncentrerad vänsteröppna.

---> Tramp...

----> ... som gärna blir galopp.

---> Leo börjar förstå att han ska lyfta diagonalt.

---> Galopp i galopp-hörnet.

---> Leo undrar vart Trixi for.

---> Bakbensmusklerna får jobba.

---> Tjohoo, samlade bakben är för fjollhästar.





---> "Tack Leo, för ett roligt pass". "Vars är karamellen?"

---> Puss, puss!

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vad duktiga ni har blivit, härliga bilder!

Sophie sa...

Ser stabilt ut!

Maria och Håkan sa...

Tack :-)
Han han börjar bli riktigt duktig.
Önskar bara att jag hade lika bra disciplin på att träna mig själv som min häst...