19 april 2007

Avspänning

Av olika anledningar har Maria lagt händerna på en cd med lite "mental coachning".
Eftersom jag är en sambo som är med på det mesta som hon utsätter sig för så kände jag att även jag ville testa hur det fungerar.
Lade mig väl tillrätta på sängen och lyssnade på det första spåret "Avspänning", en skapelse på 10-15 minuter med ljuv havsvågsmusik och en behaglig röst som guidar en in i avslappningens förlovade värld.
Och det funkade!

När man var som mest inne i avslappningsfasen så lovar jag att den enda punkt i min kropp som jag kände fanns på plats, och hade någon form av tyngd mer än luft, var en punkt ungefär fem centimeter in och under naveln.
Märklig känsla.
Men skön...

Ska absolut testas igen.

/ Håkan

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att känna dig ÄNNU mer avslappnad när du röstat på "min" cykel ;=)
/Mikke