08 maj 2007

Ja må jag leva...

Så var man då 32.
30-årskrisen är inte längre ett faktum, den är över.
Men, man är inte äldre än man gör sig.
Så... med tanke på att jag spenderat min födelsedag säng-/soffliggande i förkylning så är väl min uppskattade ålder ca 73.

Nåväl. Har iallafall läst ut Gentlemen (äntligen).
514 sidor som tog väldigt lång tid att arbeta sig igenom.
Boken var absolut inte dålig, men den gick bara inte att läsa fort.
Bra bok faktiskt... men jag avvaktar nog med Gangsters, efterföljaren.
Även om jag vet att jag bara måste läsa även den för att få veta hur det går.

Nästa bok blir Läckbergs nya verk, Tyskungen.
Den kommer att gå fort att läsa, så den blir snart ledig Anna ;-)

För övrigt har vi lånekatten på besök vilket innebär en del ommöblering av detaljer i lägenheten.
Hon har någon slags inredningsnojja att allt som ligger löst på bord och hyllor ska ligga på golvet.
Allt från lampor, böcker, fjärrkontroller och vattenglas(!)

Nu är det sovdags.
Får se om det blir jobb i morgon.

Godnatt!

/Maria
Dagens Googleträff: "parkeringsböter lapp"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen vännen!!
Hoppas du fått mycket fina saker och annat som kan kan behöva nu när du blivit "skitgammal" ;=D

Linus Brännström sa...

grattis i efterskott.
ja, det går nog bra att vänta med gansters, tänk på alla som läste gentlemen när den kom ut – de fick ju vänta i 25 år...

Anonym sa...

Oj, kom den ut så mycket senare, det visste jag inte.
Ja, då kan jag gott vänta ett tag.
Men läsas ska den :-)