11 juli 2007

Skitskitskitskit!!!

Sitter på jobbet och mår apa.
A-P-A!
Lugnet som var förra veckan har gjort ett kraftigt omslag denna, min sista vecka innan semestern.

Det finns ett, ETT, system som bara inte får krångla.
Andra system kan användare klara sig utan, åtminstone en stund, men just detta är kritiskt och får bara inte gå ner.
(Jag nämner inte vilket - av utredningstekniska skäl)

Teknisk ansvarig har givetvis semester och ensam på Drift som man är så sitter man här, med skägget i brevlådan.

Förstår inte varför jag tar åt mig så.
Fyra tekniker hos leverantören har varit inblandade hittills (och man hör ända hit hur de kliar sig i huvudet).
Ärendet är i allra högsta grad överlämnat i varma händer till de som begriper sig på det, ÄNDÅ tar jag det som en personlig förolämpning att det hände just under min vecka.

Suck.
Måste gå och äta.

/Maria, aningen överstressad.

Inga kommentarer: