01 september 2007

Idag har vi städat!
Städat ur Sophie och Dennis lägenhet.
Det är nästan klart och i morgon återstår bara ett par timmars jobb sen låser vi dörren och detta flyttprojekt kan ses avslutat.

Har även varit på Royal hästsport och införskaffat ett par varmare ridkängor, ett ridspö och en säkerhetsväst.
Kanske anses man löjlig som iklär sig en sådan väst, men det kan jag ta.
Jag känner de som inte levt idag om de inte haft väst då de farit av och blivit trampade av ett halvt ton häst.
Eftersom jag dessutom numera rider ensam i skogen så känns västen som en billig försäkring om något skulle hända.

Däremot är den nog inte skottsäker så jag får väl se hur jag gör med ridningen nästa vecka då älgjakten drar igång ;-)

Nu ska här drickas vin.
Skål!

/Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

För min del får du gärna klä dig i michelindräkt, bara du inte blir ihjältrampad. /Lillasyster