23 februari 2007

Paaaarty!!!

I kväll har vi party här hemma.
Jajjamensan, Pump up the Jam, den gamla godingen, på högsta volym i vår lägenhet.
Närmare bestämt i vårt sovrum.
Eller ännu närmare bestämt - nere i grannens lägenhet!

Mitt nuvarande tarmtillstånd gör mig en smula intolerant och planen jag smider är ond.
Man kan ju inte gå ner och klaga. Huset lider av lyhördhet och någongång kan man själv vilja ha fest och spela hög musik (dock inte Pump up the Jam) så det går bort.
Men i morgon, när grannjäveln ligger som bakfullast, kräkigast och ont i huvudast - ska här spelas högt!

Ring så spelar vi, därefter Melodikrysset.
Är man en grinig gammal kärring med sömnproblem så ska man fanimej leva upp till det.

Hmpf!
/Maria

3 kommentarer:

Hhomme sa...

Straffa honom/henne :)
Ta fram borrmaskinen och kör lite sporadiskt i väggen.
(jag e lite efter, med kommentaren dock)

Anonym sa...

Hej

Jag vet svaret på problemet! Det heter MULLA FEST!! En rejaäl MULLA FEST så att huset vibrerar.

Sofia sa...

Ha ha!!
Jag håller med Ulf!! En Mulla-fest och alla dina bekymmer är som bortblåsta!!
Kramar!!