05 februari 2008

Bloggförlamning

Efter att ha varit ganska flitig med bloggskrivandet en tid har jag nu drabbats av komplett skrivkramp.
Därav bristen på nya inlägg.
Men jag lever och mår bra.
Har en del att fundera på, men annars helt okej.

Har haft besök av Lillasyster som var alldeles underbart och välbehövligt.

Har varit på Umeå sjukhus och kollat nerverna i min högerhand - som var okej, trots att klunsen fortfarande gör att fingrarna domnar. Förväntar mig inga under vad gäller vårdcentralen, får antagligen tjata mig till vidare undersökning - när jag ids.

Har varit hos tandläkaren och lagat en tand, som gick bra men som gjorde att min kollega bröt ihop i skrattspasmer när jag skulle försöka prata i telefon med bedövad tunga.

Har stickat 2.7 tjocksockar, trevligt och gemytligt.

Har idag fått ta del av en väns besked som var det bästa besked jag hört, på mycket, mycket länge.

Har ätit 1 st. semla och 1 st. Omeprazol, det ena krävde det andra. Fett är gott men gör ont ibland.

Är trött och ska upp tidigt för utsläpp av 6 hästar i morgon.

Ska sova... nu.

/Maria

1 kommentar:

Gurra sa...

Otäck bild ni lagt in till höger.. Ser ut som om kortet är taget innifrån en buss som nyss kört på er så att ni flyger iväg. haha.