18 maj 2009

Hare´ vatt nå't?

Näe, inte mycket.
Det har varit en helt vanlig jobbarvecka den som var, nästan.
Drog på mig en feberförkylning så jag blev tvungen att vara hemma och vila upp mig onsdag eftermiddag och torsdag. Fredagskvällen var bokad för ett uppdateringsjobb i den av sveriges tre största städer som ligger längst söderut. Men det gick efter planerna, så efter lite fix och trix på lördagen så var de igång.
I helgen har det varit ett alldeles lysande väder, så man har fått börja njuta av den sommar som komma skall. Blev en Broarna-Runt-promenad på söndag afton med Maria.
Denna Maria som just nu ligger helt däckad av förkylning och feber. Klart opigg...
Gissar att det är jag som smittat henne.

På torsdag blir det en minisemestertripp över helgen till Sundsvall för mig, så jag kan hälsa på hos Tove och Linus. Trevligt. Med på den resan får jag min kära gamla mor som ska hänga med och hälsa på en väninna. Också trevligt.
/ Håkan

Inga kommentarer: