25 augusti 2006

V för Vendetta och Vråltrött

Helg igen, för mig. Dock inte för Håkan som måste jobba ett antal timmar till.
Zelda och Stella har just haft stortvätt av varandra i fåtöljen.
Fint, kattmagarna fulla med hårbollar som snart kommer ligga uppkräkta på golvet.
Iaak!

Kvällen som gräsänka kommer att fördrivas med V för Vendetta och lösgodis, som utlovat.

Älskling, om du läser det här, vilket du säkerligen gör mellan scriptinläsningarna...
Finnkampen är på TV, men jag tittar på andra kanaler. HAAHA!
Har köpt fil, bröd och ägg.
Vill du att jag kommer bort med godis till dig så hör av dig.
Och du... jag orkar inte dammsuga i kväll, förlåt.

Så, jobba på nu så att du kommer hem nångång. :-)

Puss och kram!
/Maria

1 kommentar:

Gurra sa...

Svarar för Håkans räkning: Jag vill ha en STOR påse skumgodis.