14 augusti 2007

Tillbaka i föreningslivet

Jag har ju de senaste två säsongerna lagt ner mitt engagemang som innebandytränare, men nu är jag tillbaka i selen igen. Föreningen behövde ett tränarteam till sitt damlag i division 3, och jag var en av de tre som tillfrågades om detta. Och till min egen förvåning tackade jag ja.
Hade en första träff med spelarna ikväll. Får se om de blev avskräckta, eller om de gillar upplägget och hoppar på tåget. Vi är ju tre stycken i tränarteamet, så det ska nog funka okej.
Ska i vilket fall bli spännande att se hur det kommer att funka...

Kan för övrigt rekommendera er att titta in på Linus blogg och se på några av bilderna från hans och Toves resa till Rom förra veckan.
Är bara lite knäckt över att han lyckades resa till Rom före mig. Jag som har surrat om att resa dit i flera år.
Attans också...

/ Håkan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på ER!

För tusan Håkan!! Rom! Vad är det för något? När du kan resa till Karelska Näset!!?? :)