10 oktober 2006

Akut bloggförlamning

Det känns svårt att sätta sig och blogga nu.
Bloggning görs bäst då huvudet är fullt av trevliga små funderingar och reflektioner.
Skulle jag blogga ur mig mitt huvuds tankar och funderingar just nu hade det blivit en rörig sammanställning om vår nya backuplösning på jobbet.

De senaste 4 dagarna har jag gjort ca 13 timmars övertid.
Låter inte så mycket, men det här är bara början.
Ett års studiebesök, seminarium, leverantörsmöten, möten, möten och åter möten ska nu under ett par veckor omsättas i praktiken.
Det är slitsamt, gruvsamt och stressigt men även vansinnigt kul att få vara med om en sån här grej.

Detta är därför en ursäkt för att det inte blir så mycket bloggning på ett tag... (av mig).
Av förhoppningsvis förståeliga skäl är datorn det sista jag vill ägna mig åt när jag kommer hem.
Dessutom måste flyttkartongerna snart börja fyllas.

Men jag kommer tebax... när orken finns :-D

/Maria

Inga kommentarer: