05 mars 2007

Självskryt

Jag vet inte om det framgått av nå't tidigare inlägg här på bloggen, jag tror inte det.
Och eftersom en blogg i alla fall emellanåt ska vara lite personlig så kan jag ju skriva lite om mig själv, och en sak som har lämnat mig.
Nämligen: Suget efter snus (läs nikotin).

I dagsläget är det två veckor sedan jag sist slängde in en prilla under läppen.
Ja, jag är duktig.
Grattis Håkan. :)

Förvisso har jag för att hålla Maria sällskap övergått till nikotinfritt snus.
Eller snus och snus, det finns ju inte ens tobak i det man lägger in, så man skulle väl lika gärna kunna peta in en tepåse...
Men detta (nikotinfritt) testade jag först efter att ha varit helt snusfri en vecka, så egentligen är det nog mest en längtan att ha något under läppen att suga på.
Typ som en tröstnapp...

/ Håkan

p.s. Som Håkan skriver ovan, han slutade att snusa för att hålla mig sällskap i slutsnusandet...
Tyvärr var det förgäves eftersom jag själv trillat dit... igen! :-(

/Maria

Inga kommentarer: