02 mars 2007

Axlat ansvar

Det är fredag, en viktig fredag i den här stan.
Skellefte AIK mot HV71.

Håkan jobbar över ikväll och därför har jag själv axlat ansvaret att hemifrån soffan göra mitt yttersta för att hålla AIK borta från kvalserien.

Så därför; Norrans direktrapport på datorn, quorngrytan micrad och tröjan på!
Det är mycket att hålla koll på, man måste inte bara följa direktrapporten på Norran utan även text-tv sid. 377, så att Mora och/eller Frölunda förlorar...samt skicka statusrapporter till den stackars ovetande sambon via telefon och sms.

Jag må ha en dialekt, skrämmande lik den de pratar i staden där alla heter Glenn!
Men jag lovar och svär, mitt hjärta klappar för SKELLEFTEÅ AIK! :-)

Kom igen nu gôbbar...

/Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tufft att hålla koll på SAIK. Vi får göra så gott vi kan!

Anonym sa...

Om något år eller två så kommer du att sitta fast i AIK precis som vi alla andra ;=)