17 november 2007

Proppmätt!

Har varit på middag hos Anna och återigen har hon bevisat att hon är grym på att laga mat.
Vi tackade värdinnan artigt genom att trakassera henne friskt hela kvällen ang. en sak som jag inte tänker ta upp här.
Men det är bara så, med gänget på Blad.
Tonen är rå men hjärtlig och bakom de spydiga kommentarerna ligger oändligt mycket kärlek och vänskap.
Tack för middagen min vän, hur gott som helst!

Matchen mot Spanien går inge bra.
Håkan, som var nedstämd redan innan pga. SAIK's snöpliga förlust mot Djurgården, blir troligtvis inte gladare.

Själv är jag pömsig i luvan.
I morgon är det tidig uppstigning för att åka till stallet.
Sen ska det tvättas och packas inför veckans Stockholmsresa.
Jag ska på kurs och sen tillsammans med broder hälsa på min morbror som fyller 50.
Trevligt!

G'natt!

/Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv vännen min! Trakasserier är bra, åtminstone de vi ägnar oss åt :-)