17 januari 2006

Drömmar

Jag drömmer mycket på nätterna, när jag är sjuk blir det ännu värre.
Surrealistiska galenskaper som jag ALDRIG skulle kunna tänka ut i vaket tillstånd.
Eftersom drömmarna måste komma från mitt medvetande undrar jag hur det egentligen står till med mitt psyke. Jag måste vara sjuk, mycket sjuk.
I natt har jag rånat en bank i Växjö, tillsammans med Mats, Magnus och Mr Bean.
En lyckad kupp som gav oss 2 miljoner...i 20-lappar!
Tja, vad ska man säga...

Jag har varit på jobbet en sväng.
Skulle bara...
Hm, vet att man inte ska gå till jobbet sjuk, men det var en grej som bara MÅSTE fungera i morgon och jag ligger bara hemma och stressar upp mig så länge det är ogjort.
Så, nu är det färdigt, Inga-Lill är jätteglad, pulsen har sjunkit och jag är hemma i soffan hos Jack Bauer igen.
Ska han lyckas rädda USA från atombomben som exploderar inom en timme?

/Maria
p.s. Håkan, jag har köpt kattmat så du behöver inte göra det. Puss!

Inga kommentarer: