04 september 2006

När tejpade du din kollega senast...

Vill börja med att säga Grattis till min storebror.
Grattis på födelsedagen!!
:-)

Vi har ju haft förmånen att få låna ett antal DVD-boxar den senaste tiden.
Seinfeld, Simpsons, 24, Larry David...m.m.
Det abslolut bästa sätttet att på ett enkelt sätt frossa i TV-serier.
Den senaste boxen var Extras. En serie om ett par misslyckade statister av och med Ricky Gervais (The Office).
Serien var riktigt bra och inte lika pinsam som the Office.

Men det absolut bästa med DVD'n var inte själva serien...
Det är inte ofta som jag ens orkar bry mig om extramaterialet på en DVD.
Man tröttnar snart på alternativa slut, borttagna scener och tagningar som misslyckas pga. att en skådespelare inte kan hålla sig för skratt.

MEN, i Extras extramaterial fanns ett spår som var sjukt roligt.
Taping Nigel.
Ricky, som verkar ha lätt för att bli uttråkad, har tydligen under inspelningen tröttnat, tagit med sig en egen kamera och filmat då han förnedrar (läs tokmobbar) sin klippare Nigel.
Bla genom att klä ut honom till jättebebis och få honom att trycka in en napp i munnen, stor som en grapefrukt, tejpa fast kartonger över kroppen och en toalettspray på huvudet eller genom att deformera hans ansikte till att likna en gris genom att vira tejp runt huvudet och runt händerna och därefter tvinga honom att äta äpple liggandes på golvet.
Stackars Nigel gör allt han säger utan ett ord.

Hihihi...ja, jag vet att jag har en bisarr och sadistisk humor, men det står jag för.
:-D

Nu ska jag snart till stallet.
Det blir ingen ridning i skogen som planerat, pga älgjakten som startar idag.
Jag är inte ledsen för det!!

/Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha,ja äpplen finns det ju gott om på fikabordet så känner du för att bli intejpad i en kartong så säg bara till! :-D