22 januari 2009

52

Jag har lyckats släpa mig fram genom livet till ännu en födelsedag.
Hurra mig!
Är inte så bekymrad längre egentligen över vad det står för ålder bakom mitt namn,
så länge man är frisk och kry får man vara tacksam.
Fick en bakbok av kidsen med respektive, så pressen att producera nå't fikbart ur
den känns överhängande. Tids nog ska det nog ordna sig.
Av sambosen fick jag Pluras bok "Resa genom ensamheten - Svart blogg", samt en
hockeybiljett till kvällens match mellan Skellefteå AIK och MODO.
Detta visade sig bli en alldeles lysande present då hemmagrabbarna lyckades tvåla till
Ö-vikarna med 5-0.
Satt som smäck...
/ Håkan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen önskar alla vi i "hamn"

Gun-Britt och Mosse sa...

Alltså du ska nu ha ett hjärtligt grattis! Och visst är vissa av oss egentligen tidlösa .... -? :-)