17 februari 2006

Inte bara sport

Det här ska INTE bli en sportnördsblogg bara för att det pågår ett vinter-OS, men även jag som är en i grunden sansad människa måste säga att det var MYCKET roligt att se damkronorna spöa US of A och gå till final i hockeyn!!
Faktum är att jag överhuvudtaget är imponerad av klassen på damhockeyn. När jag såg sist, dvs förra OS:et för fyra år se'n, tyckte jag att det var lite taffligt emellanåt, men nu är det ju BRA! Heder åt brudarna.

För övrigt ligger östrogendimman tät över lägenheten för närvarande. Jag är ju ensam man i vanliga fall också, två brudar (Maria & katten) åsså jag. Men nu är ju Sara här och hälsar på (trevligt!) plus att vi är kattvakter i helgen, eftersom Sophie (dottern) och hennes sambo Dennis är i Sundsvall och hälsar på hos Linus (sonen) och Tove.
Alltså är det fyra femininer här förutom jag. Vilket betyder att testosteronet ligger i klar minoritet.
Men, det ska nog gå bra...
Hadebra.

/ Håkan

Inga kommentarer: