21 februari 2006

Kräkspyurk...

Här skulle det kunna passa med en rad fula svordommar och könsord.
Men jag avstår från det...

Läser just nu på Norran's hemsida:
"Skellefteå lasaretts vårdavdelningar har åter drabbats av magsjukeepidemi.
...
Om epidemin fortsätter, finns risk för att planerade operationer måste skjutas upp"

F A N!

Det är ju förvisso en vecka kvar, men det skulle inte förvåna mig om de ringer på måndag och säger att jag inte får komma.
Därför har jag en plan!
Jag tänker vara fullständigt oanträffbar från och med nu, så att de inte kan nå mig.
På tisdag åker jag dit, iklädd pyjamas med nallebjörn under armen och spyhink. Och jag tänker vägra åka hem tillsammans med mina halsmandlar.
Om det krävs ska jag kedja fast mig i en snödriva utanför sjukhuset och karva ut de jävlarna själv med potatisskalare.

Grrrrrrr!
/Maria

Inga kommentarer: