03 februari 2006

Vimmelbild

Jag och Maria har ju varit ute i Skellefteås nöjesliv då och då under januari.
Och vad som jag nu skriver har jag egentligen lovat att inte avslöja för er.
Men det gör jag ju givetvis ändå. Avslöjar alltså.
Det finns en lokal månadstidning som heter Skellefte Guiden, som innehåller några reportage från olika företag, lite intervjuer med lokala kändisar och dylikt. Det brukar också finnas en "Gör-om-mig"-spalt som gör en make-over på någon intet ont anande person.
Dessutom finns det två halvsidor med vimmelbilder från några av stadens nöjestempel.
Och det var det jag inte fick röja, nämligen att Maria hade "turen" att bli tillfrågad om hon ville vara med på en sådan, vimmelbild alltså, och hon svarade: Javisst!
Det är den bilden som jag dyrt och heligt lovat att inte lägga ut i bloggen, men jag kan ju alltid länka till den. Klicka här. Bilden finns näst sist på sidan två av bilderna, vill jag minnas.
Men, undrar ni, vem är mannen på bilden? För inte är det undertecknad.
Jo, själv var jag just då uppe och dansade med min ex-fru, Annika, och killen på bilden med Maria är alltså hennes, Annikas alltså, nye pojkvän Tommy. Så kan det gå...
För övrigt har det varit en arbetsvecka som gått fort förbi. Vi ska just iväg och hämta den obligatoriska fredagspizzan, och vinet väntar på att korkas upp.
Blir nog en bra helg det här också... :-)
Vi hörs!
/ Håkan

Inga kommentarer: