07 december 2007

Fest på G

Så, klar för fest.
Jag har tjuvstartat med vinet och fick några minuter över för bloggande innan Anna och Åsa gör entre.

Min plan att taktiksova gick inget vidare.
Den planerade hemgångstiden blev inte 16:00 som beräknat utan närmare 18:15.
Allt pga. ett trilskande sms-paket!
Anna skulle skicka ut en applikation som inte riktigt ville sig och eftersom det låg i mitt eget höga intresse att hon skulle bli klar fort för planerad taktiksömn för oss båda så stannade jag kvar och försökte hjälpa till så gott jag kunde.
Det gick dock inge vidare men vi kringgick problemet och med en annan lösning levererad skyndade vi åt var sitt håll för att snabbt komma hem och kunna vila oss lite.
Någon sömn blev det inte men väl ett CD-spår av avslappning och det är nästan lika effektivt som ett par timmars sömn.

Hoppas de kommer snart för jag är SÅ PARTYSUGEN!
Könsblandade fester (och hur lät det där...men jag menar fest där både män och kvinnor deltar) är roligt men det är ändå nått speciellt med tjejfest.
:-)

Nu kommer de!!!

Skål och ha en bra helg!

/Maria

Inga kommentarer: